Wkroczyliśmy do świata sushi z pełną parą, a efekt końcowy zakręci (pozytywnie) w głowie niejednej osobie! Odświeżona strona internetowa dla dużej i stale rozwijającej się sieci musi spełniać kilka kluczowych funkcji – o tym więcej poniżej!
Klient:
Sushi World
Stronnica:
#web #gastro #standardziarz #seo
No dobrze, a teraz na poważnie. Strona dla Sushi World wymagała od nas pracy nie tylko nad dizajnem, który wpisuje się w DNA marki i nowoczesne trendy, ale przede wszystkim będzie funkcjonalna pod kątem wszystkich lokali sieci. 🍣
Przy takiej ilości restauracji ważne jest, aby klient (eater) mógł w prosty sposób odnaleźć lokal w swojej okolicy, dlatego też strona posiada interaktywną wyszukiwarkę, która znacznie ten proces ułatwia. 🔍
Kolejnym jakże istotną kwestią jest optymalizacja strony pod kątem SEO. Nie mogliśmy sobie pozwolić na stratę pozycji w Google poszczególnych lokali (ale również samej strony głównej), więc zadbaliśmy o każdy szczegół, żeby tak właśnie się nie stało. 💡
Jako że Sushi World to sieć franczyzowa, to również o ten element zadbaliśmy, ale o tym przeczytacie w opisie realizacji tejże strony. Tutaj dodamy tylko, że treści na stronie dbają również o pozycjonowanie w tym aspekcie. Z efektu końcowego jesteśmy naprawdę zadowoleni i z dumą piszemy, że udało nam się osiągnąć wszystkie z początkowych założeń. 🤝
Na zakończenie zapraszamy Was do spróbowania ich przepysznego sushi i to nie reklama, po prostu lubimy polecać dobre jedzenie! 🫡
Jeśli chcesz skorzystać z usług rekinów #gastro – wiesz, jak do nas dotrzeć, a jeśli nie wiesz, to kliknij tutaj i wszystko się rozjaśni, tak jak my rozjaśnimy Twoją markę w świecie online! ☀️